sâmbătă, 3 iunie 2017

                   Ce s-a mai întamplat...


     Din păcate nu am mai postat de multă vreme pe blog, așa ca aș  vrea să vă povestesc unele  evenimente mai importante care au avut loc  în această luuungă perioadă.
   Încă din clasa a 9a am vrut să particip la olimpiada de biologie , însă  nu prea  aveam încredere în mine  ,îmi era frică să nu o dau în bară și "să fac de râs colegiul".Dar am prins curaj în clasa 10 și am participat.Eu și Irina am reușit să obținem premiul 2 ,sunt mulțumită de rezultat  și sunt foarte bucuroasă că am participat, am învățat o gramadă de chestii noi și nu doar legate de biologie.
    Un alt lucru ar fi faptul că la spring day am reprezentat Danemarca și chiar ne-am pregatit foarte bine ,ne-am costumat in vikingi si am vândut clătite și tricouri pictate reprezentativ de Irina.
 Priviți cum ne-am pregatit:
           

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu