miercuri, 15 iunie 2016

Teza s-a incheiat cu brio!

           A trecut 9 iunie, ziua in care echipele din clasa mea si-au prezentat tezele la informatica.Teza din semestrul acesta a fost putin neobisnuita ,am avut de realizat un joc ,lucrand in echipe .Cred  ca domnul diriginte a fost foarte inspirat in alegerea facuta, teza aceasta chiar m-a facut sa ma straduiesc mult mai mult la acest obiect , fiindca il vad mult mai util.
           Jocul ''labirint'' ,al echipei mele, ECHIPA 10 are foarte multa munca, distractie, organizare in spate. In primul rand, fiind un joc in echipa, m-am apropiat foarte mult de cei doi colegi ai mei.


La inceput , inainte sa vin la acest liceu, nu credeam ca o sa dau peste niste colegi asa de sociabili , chiar ma bucur ca sunt in clasa asta :D. Referitor la joc ,trebuie sa recunosc ca punctul meu forte nu e programarea :)))  Clara a fost geniul,dar am fost o echipa si toti am participat , Tudor s-a ocupat
  de design si a venit cu idei pentru cod,iar eu m-am ocupat de nivele (munca bruta).
      Mi-a placut mult ca am invatat foarte multe lucruri unul de la celalalt referitor la informatica, toti ne-am implicat, fiecare cum s-a priceput mai bine.
         Pe langa informatica , am si ras , am mancat (m-am ocupat de burticile infometate ) :)) chiar a fost suuuuper !!!
                             La nivelul clasei ,am ramas uimita , toti aveau niste jocuri foarte bune, in cazul unor echipe nu sunt convinsa ca au facut totul singuri  , fiindca erau niste lucruri destul de complicate...,dar, in orice caz ,la prezentare au fost foarte convingatori. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu